Na dobírku
Zboží Vám bude zasláno přepravní službou PPL (Česká a Slovenská republika, spolehlivá služba s dodáním druhý den po odeslání). Termín expedice Vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce společně s číslem zásilky pro její snadné dohledání. Při doručení zásilky, máte na výběr dvě možnosti úhrady dobírkové částky a to v hotovosti nebo platební kartou.
Bankovním převodem - platba předem na účet
Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte výzvu k platbě a variabilní symbol platby, který Vás bude identifikovat. Částku prosím převeďte na účet číslo 2302035267/2010 vedený u Fio banka, a.s.
Objednávka bude expedována po přijetí platby na náš účet.
Zboží je expedováno ihned po vytištění, dokončení závěrečných prací a ověření platnosti objednávky, popřípadě zaplacení zálohové faktury, pokud byla vystavena. Zpravidla expedujeme od 4 až 8 dnů od schválení korektury (v případě etiket s úpravou), dle expedičních termínů. O termínu pravděpodobné expedice budete informováni v e-mailem.
Na přání zákazníka je možné dohodnout individuální termíny expedice.
Balíkovou přepravní službou PPL (Česká a Slovenská republika, spolehlivá služba s dodáním druhý den po odeslání celá ČR a SK).
Cena za poštovné a balné je uvedena v ceníku. Při objednávce etiket nad 2000 Kč je poštovné i balné ZDARMA (platí pouze pro ČR)
Pro SK je poštovné i balné ZDARMA při nákupu nad 4000 Kč.
Před převzetím zásilky od dopravce musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození obalu či obsahu zásilky. V případě zjevného poškození příjemce musí ihned na místě sepsat zápis o škodě. Poškozený obal nemusí vždy znamenat i poškozený obsah zásilky, proto je lepší se ujistit o jeho stavu.
Své převzetí zásilky příjemce potvrdí kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo do formuláře, kde přepravce uvede čas doručení a jméno příjemce.